نانوشته ها

کوچ کردند حریفان و رسیدند به مقصد بی نصیبم من بیچاره که در این خانه خزیدم

نانوشته ها

کوچ کردند حریفان و رسیدند به مقصد بی نصیبم من بیچاره که در این خانه خزیدم

نشان من باش!!!!

 

 

همه جنگل را با درخت می شناسن 

 

 

             دریا را با موج 

 

 

                 آسمان را با ستاره  

 

                     

                           بیا تا نشان من باشی  

 

 

                                         تا مرا با تو بشناسن 

 

                                           

                                                  مظهر زیبایی تو باشی 

 

                   

                                                                        تو باشی!!

کجایی

 

 

ای با من و پنهان ز دیدگانم  

 

        کجایی که نیازمنده نگاهتم 

 

کجایی که نیازمند صدایتم 

 

       کجایی که نیازمند آغوش گرمتم

چرا نمی شنود صدای ناله هایم را !

 

چرا نمی شنود صدای ناله هایم را در 

 

    فراق 

 

         صدایش  

 

           گرمی احساسش  

 

               ای کاش بداند که چه قدر دلتنگم !!!!!