نانوشته ها

کوچ کردند حریفان و رسیدند به مقصد بی نصیبم من بیچاره که در این خانه خزیدم

نانوشته ها

کوچ کردند حریفان و رسیدند به مقصد بی نصیبم من بیچاره که در این خانه خزیدم

سال نو مبارک

بوی عید میاد.... فکر کنم بهار نزدیک شده.....! زمین نفسی دوباره می خواد بکشه ...آخه سال نو میشه ..شنیدم سال که نو می شه برگها به رنگ در میان وگلها لبخند می زنند وپرندهای خسته برمیگردند....آخه یه سال دیگه از عمرشون گذشته که لحظه لحظه اش براشون خاطره بوده اومدن تو این رویش سبز  پاسخ سلام دوباره زمین را بدن آخه شنیدم وقتی سال نو میشه ابرهام به زمین درود می گن آخه اونام ناظر خاطره ها بودن از اون بالا بالاها ... همون ابرهایی هستند شبهای تنهایی تو سقف خدا واسه اون دلتنگا گریه می کردند ...آخه می دیدن که توی یه سرزمین غریب چطوری داره برگ سبزشون زرد می شه ...! حالا اومدن بگن بیایین دوباره باهم سبز بشیم آره یادم میاد که یه جایی خونده بودم که اونی که هون بالا بالاهاس همه رو امتحان می کنه ....شاید امتحان دوباره سبز شدن بعضیا کمی دیر باشه اما فکر کنم باید از همین سبز شدن زمین یاد گرفت که حتما سبز شدنی است  ....     

                     پس دوباره من ...ما ....تو .....کجا ایستاده ایم ؟   


                                                  سهم ما چیست ؟

اما بیاییم باهم بنشینیم تا سلام زمین را بشنویم و ترانه سبز شدن  را با سازهای شکسته خودمان بنوازیم.


                                                            سال نو مبارک

نظرات 4 + ارسال نظر
bkhial دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:49 ب.ظ

کلبه ام پنجره ای باز به دریا دارد
خوب من , منظره خوب تماشا دارد
ساختم آینه ای را به بلندای خیال
تا خودت را به تماشای خودت وادارد
راز گیسوی تو دنیای شگفت انگیزی است
که به اندازه صد فلسفه معنا دارد
گوش کن , خواسته ام خواهش بی جایی نیست
اگر آیینه دستت بشوم جا دارد
چشم یک دهکده افتاده به زیبایی تو
یعنی این دهکده , یک دهکده رسوا دارد
کوزه بر دوش , سر چشمه بیا تا گویند
عجب این دهکده سرچشمه زیبا دارد
در تو یک وسوسه مبهم و سرگردان است
از همان وسوسه هایی که یهودا دارد
عشق را با همه شیرینی و شورانگیزی
لحظه هایی است که افسوس و دریغا دارد
بی قرار آمدن , آشفتن و آرام شدن
حس گنگی است که من دارم و دریا دارد
یخ نزن , رود معمایی من , جاری باش
دل دریاییم آغوش پذیرا دارد...

ممنون

خیلی شعر قشنگی بود

بازم مثل همیشه شرمنده محبت های بی دریغ شما

پارادایم دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ http://paradaim.blogfa.com

وبت همیشه قشنگ بوده و هست.
موفق باشی.

علی دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

ای ول ای ول داش الی رو ای ول

سروش سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.abjigolam.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد