نانوشته ها

کوچ کردند حریفان و رسیدند به مقصد بی نصیبم من بیچاره که در این خانه خزیدم

نانوشته ها

کوچ کردند حریفان و رسیدند به مقصد بی نصیبم من بیچاره که در این خانه خزیدم

واسه تمام اونهایی که دوستشون دارم !!!

بعضی حرفها... بعضی فکرا... بعضی خاطره ها....... خیلی از اینا یا مثل اینا به
یاد موندنی هستن....
بعضی حرفها رو بدون اینکه بفهمی سالها تو ذهنت نگه
میداری... بدون اینکه بفهمی تکرار میکنی...... شاید تا همیشه...

خاطره ها میگذرند...امروز یه خاطره ست برای فردا... فردا برای روز بعدش و ........
دیروز و امروز هم پر بود از همه ی حرفها و فکرها و خاطر ها که میتونند به یاد موندنی
بشن....
شایدم فردا... فردا صبح خیلی زودتر شروع میشه... لااقل برای
من...
هنوز هوا روشنه......باید فردا خوب باشه... باید فردای فردا هم خوب باشه... باید همه ی فرداها با همه پسوند ها و پیشوندهاشون خوب باشن!........
دیگه همه روزا باید خوب باشن... همه روزا باید پر ازحرفها و فکرها و خاطره هایی باشن که به یاد موندنی میشن....
حتی شده
یک حرف... یک کلمه... یه خاطره کوچیک....... همه ی چیزای بد نباید خاطره بشن......
میشن... اما فراموششون میکنیم!....
اینم یه نوعشه... یه نوع خوب... تا دیروز
خاطره های خوب فراموش میشدن... از امروز ورق بر میگرده.......
اونم چه ورقی....
یه ورق بزرگ مقوایی سفید که پشتش هرچقدر نقاشی جور وا جور بکشی بازم اینقدر جا داری
که همه ی وقتت رو با مدادرنگیهات سرگرم باشی...
شایدم با قلمو های
نقاشیت..........
شایدم با............ با خیلی چیزا میشه نقاشی کشید... با خیلی
چیزا میشه رنگای قشنگ کشید... اما مهم اینه که دیگه رنگ سیاه رو واسه غم
نذاریم!...

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی رمضانی شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.behtarinha.net

درسته .. امروز و فرداهامون میان و میرن ... خوشا اونایی که دیروزشون با امروز و امروزشون با فردا فرق می کنه ...

الیار یادم بیار بعدا یه سوال در مورد این شعرت دارم ازت بپرسم ...
خیلی قشنگ بود .. ممنون

مسعود افشار شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:59 ب.ظ

ایول به این طبع شعر.
بسیار زیبا بود.شاعر جوان

جویا یزدانی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:22 ب.ظ http://toooska.blogfa.com

زیبا بود...ایول داش

محمد دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ

لحظاتی از دلتنگی هایم با شما بودم.

بسیار خرسندم که لحظات بسیار زیبایی را در کنار شما بودم برادر بزرگوار من

ممنون که به نانوشته های من با نگاهی بزرگوارانه نگاهی داشتید

hani یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ

yani taghdim be man????????vay merc dadashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد