نانوشته ها

کوچ کردند حریفان و رسیدند به مقصد بی نصیبم من بیچاره که در این خانه خزیدم

نانوشته ها

کوچ کردند حریفان و رسیدند به مقصد بی نصیبم من بیچاره که در این خانه خزیدم

ای کاش می توانستم

چه قدر دلم می خواهد قلم را روی برگه ای سفید حرکت دهم تا حرفهای نگفته را شاید بتوانم با نقش و نگار کلمات بیان کنم . شاید بتوانم حرف دلم را نقاشی کنم با بی اعتنایی به حصارهای موجود ای کاش می توانستم!!!! 

 

                 

                                                                      گوشه ای از دنیاجایی به نام دلتنگی

                                                                    

نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود افشار شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ

بنویس برادر.بنویس تا دلت باز بشه

[ بدون نام ] شنبه 9 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ب.ظ

ای کاش

محمد.ج یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ب.ظ

محمد.ج یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 ب.ظ

با ادبی سایت شما بسیار بالا بود لذت بردم خسته نباشید

محمد.ج یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ب.ظ

محمد.ج یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ب.ظ

ببخشید منظورم *بار ادبی *بود
رفیق راهی ازنیمه راه میگویی/وداع بامن تکیه گاه میگویی/
میان این همه آدم میان این همه اسم/همیشه نام مرااشتباه میگویی/
دلم به نیم نگاهی خوش است اما تو/به این ملامت سنگین نگاه میگویی؟/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد